Актуальні новини

У Лондоні розпочав мовлення іранський опозиційний канал

У столиці Великобританії запустили іранський телеканал Raha TV, який поставив собі за мету, за словами його творців, змінити режим в Ісламській республіці Іран, повідомляє Agence France-Presse.
Засновником каналу, назва якого на фарсі означає Звільнення, став іранський бізнесмен Амір Хусейн Джаханчахі, який очолює опозиційний рух Зелена хвиля і є сином екс-міністра фінансів Ірану в уряді шаха Мохаммеда Резе Пехлеви.
Як заявив Джаханчахі, нове ЗМІ буде закликати до реформ, оскільки іранський режим “аморальний і нелюдський”. Він наголосив, що зміни не повинні бути спущені ззовні, а відбуватися зсередини, “від самого іранського народу”. Як приклад для нового Raha TV він назвав катарську Аль-Джазіру і Аль-Арабію з ОАЕ, які, за його словами, проробили “дійсно велику роботу, щоб допомагати арабському населенню”.
Говорячи про появу нового каналу, Джаханчахі також зазначив, що Raha TV займе нішу “першого незалежного каналу, що належить іранському народу”, незважаючи на те, що зараз вже існують незалежні телеканали, що здійснюють мовлення на фарсі, зокрема, BBC Persian та Voice of America.
Головним редактором нового телеканалу став Алі Асгар Рамезанпур, котрий емігрував з Ірану в 2003 році, а до цього був заступником міністра країни з культури.
Редакція каналу складатиметься із 40 співробітників в Лондоні і близько двох десятків позаштатних кореспондентів в Ірані. На стартовому етапі канал буде вести мовлення протягом чотирьох годин щодня: о 16:30 за Гринвічем – півгодинний випуск новин, за яким будуть передачі про мистецтво, культуру і спорт.
Раніше повідомлялося, що Бі-бі-сі попередила про “безпрецедентну глобальну загрозу”, якої зазнає незалежна та неупереджена новинна журналістика, і закликала відповідні владні органи в різних країнах захистити право журналістів передавати інформацію без побоювання.
 

  Що означає ім'я Андрій: походження, характер

Джерело: Lenta.ru

Залишити відповідь