Актуальні новини

У Лондоні розпочав мовлення іранський опозиційний телеканал

Телеканал Raha TV, що має на меті зміну режиму в Ісламській республіці, повідомляє AlArabya news з посиланням на Agence France-Presse.

 Засновник телеканалу Амір Хусейн Джаханчахи (Amir Hossein Jahanchahi), очолює опозиційний  рух «Зелена хвиля». За його словами, новий телеканал буде закликати до зміни влади, оскільки режим в Ірані є «аморальним та антилюдським». Він також зауважив, що зміни мають приходити не ззовні, а відбуватися «зсередини самого народу».

 На прес-конференції у Лондоні виступив директор та шеф-редактор каналу Алі Асгар Рамезанпур (Ali Asghar Ramezanpoor said), який відзначив, що Raha TV буде «першим незалежним каналом, що належить іранському народові»: «Є канали такі як BBC чи “Голос Америки”, але вони все ж таки з інших країн».

 За орієнтири телеканал візьме Al Jazeera і  Al Arabiya, які «зробили величезну роботу у допомозі арабському населенню».

 Редакція каналу складатиметься із 40 штатних співробітників у Лондоні та 20 фрілансерів в Ірані.  Канал буде вести мовлення щоденно, починаючи о 16.30 за Грінвичем: спочатку буде 30-хвилинний випуск новин, потім 3,5 години програми про мистецтво, культуру та спорт.

Джерело: Медіаграмотність

  Євробачення 2019: хто пройшов у фінал популярного вокального конкурсу

Залишити відповідь