Російський “Перший канал” “відзначився” черговим фейком

Російські ЗМІ звернули увагу на черговий приклад пропаганди на федеральному «Першому каналі». Там видали святкування Дня Якутії трирічної давнини за радість від «обнулення» президента РФ Володимира Путіна.

Про це повідомляє «Дождь», передає hromadske.
«Перший канал» видав за акцію на підтримку поправок до Конституції РФ святкування Дня Республіки Саха (офіційна назва Якутії), яке відбулось 27 квітня 2017 року.
«Майже півтора десятки регіонів підтримали поправку про захист культурної самобутності усіх народів. Жителі Якутії влаштували хоровод, розміри якого краще оцінити за кадрами, які зробив безпілотник», — йдеться у сюжеті.  

Також зазначається, що святкування влаштувала прокремлівська організація «Загальноросійський народний фронт». Однак у регіональному відділені організації заявили Sakhaday, що не влаштовували акцій на честь ухвалення поправок у Конституцію.
Зараз цього сюжету вже немає на сайті «Першого каналу».
Як зазначає «Дождь», за офіційними даними російського Центрвиборчкому, в Якутії за поправки проголосували 58,34% виборців, проти — 40,65%. За кількістю голосів «проти» Якутія йде на другому місті в РФ після Ненецького автономного округу.
Нагадаємо, з 25 червня до 1 липня в Росії й анексованому нею Криму тривало голосування щодо поправок до конституції Росії. Їх президент країни Володимир Путін запропонував внести ще в січні 2020-го. У березні їх доповнили нормою, яка дозволяє Путіну перебувати на посаді президента ще два строки — тобто теоретично до 2036 року.
За офіційними даними російського Центрвиборчкому, 77,92% учасників голосування підтримали внесення поправок до Конституції РФ.

На Первом канале показали старое видео осуохая в Якутске со Дня республики, приурочив его к празднованию принятия поправок
Извините, что?
Подробнее: https://t.co/m8lh2aiCsE pic.twitter.com/eDmTj7yQSS
— News.Ykt.Ru (@NewsYktRu) July 4, 2020

  Репер Потап показав, як виглядав у 13-ти річному віці

Залишити відповідь