Актуальні новини

У Львові припинили випуск одразу двох тижневиків

Одразу дві львівські газети оголосили у п’ятницю, 2 листопада, про своє закриття. Тижневики “Новий погляд” та ZIK на цьому тижні востаннє вийшли друком.

Газета “Новий погляд”, що виходила у Львові з листопада 2006 року, тепер працюватиме у форматі інтернет-видання на базі свого сайту. Про це повідомляє львівське онлайн-видання “Варіанти” з посиланням на шеф-редактора “Нового погляду” Романа Онишкевича. В майбутньому редакція планує нові видавничі проекти політичного спрямування, але над їх концепцією ще працюють.

Якщо “Новий погляд” закрили мирно, то ZIK – зі скандалом. Повідомлення про закриття тижневика з’явилось на facebook-сторінці видання. Інформація викликала бурхливу дискусію у тематичній facebook-групі “ЗМІ”, під час якої генпродюсер телеканалу ZIK Дмитро Добродомов заявив, що газету ніхто не закриває, звинувативши журналістів видання у саботажі. Ситуацію прояснив гендиректор ТОВ “Західна інформаційна корпорація” Роман Любицький, який підтвердив “Телекритиці”, що 43 число тижневика ZIK від 1 листопада було останнім. Закриття газети у холдингу пояснюють її нерентабельністю.

“Якщо бізнес нерентабельний і невигідний, безумовно, він припиняє своє існування, – цитує “Телекритика” Романа Любицького. – Ми не те, щоб прийняли рішення закрити газету. Всім журналістам, які працювали у виданні, ми запропонуємо щось узамін, просто все буде переведено в інтернет”.

За словами Любицького, керівництво холдингу розраховувало, що за півроку газета вийде на певні показники тиражу і хоча б не буде збитковою.

“Коли відкриваєш проект, розраховуєш у найкоротші терміни стати прибутковим. Кожного кварталу мало бути нарощення, на жаль, його не було. Великі списання…” – зауважив гендиректор.

Натомість колектив видання стверджує, що за 10 місяців роботи ZIK (газета вперше вийшла друком у січні 2012 року) став успішним комерційним проектом: прибуток за цей період становив близько 300 тисяч гривень. Про це йдеться у повідомленні на facebook-сторінці газети.

  Лубківський пояснив причини заборони в’їзду 83 російським журналістам в Україну

“Вже з першого місяця свого існування тижневик був самоокупним, – стверджує редакція. – Проте керівництво холдингу ZIK вважає проект невдалим та збитковим у подальшому. Для того, щоб не бути голослівними, наводимо округлені фінансові показники газети за 10 місяців її виходу: січень +3500, лютий +3000, березень +29500, квітень + 8700, травень – 4300, червень – 4900, липень +1000, серпень +39000, вересень +30500, жовтень +195000”, – сказано в повідомленні редакції.

Роман Любицький стверджує, що журналісти не володіють інформацією про фінансові показники. “Можу вас запевнити, що якби ситуація була інакшою, якби бізнес працював принаймні не в збиток, то він був би збережений”, – наголосив гендиректор.

Любицький заперечує й версію, що газету створювали спеціально під вибори, а щойно ті закінчились – видання закрили. “Виборча кампанія активно стартувала у вересні, а газета анонсувалася з грудня минулого року і була випущена в січні. Жодного політичного чи виборчого підтексту немає. Просто газета виявилася економічно нерентабельною”, – наголосив він.

Джерело: ТВі

Залишити відповідь